klapp

Hämtade ju som sagt mamma när hon hade slutat jobbet idag. Vi körde en snabb sväng in till
stan för att se om jag kunde hitta vad jag ville ha i julklappen på julaftons morgon. Jag hittade
i alla fall.. Tror jag. Om, så ska jag nog även ha den när vi drar ut på galej på juldagen. Denna
i alla fall (fast i svart) men den finns inte på hemsidan.



 
Jag hängde även undan en jätte fin svart top med polokrage. Jätte festlig! Har faktiskt varit
på jakt efter en sådan. Hittar inte den heller på hemsidan dock men när jag får hem grejerna
imorgon så ska jag ta kort och visa.
Även på mitt rum också, som jag har lovat.. Anledningen till att där inte har kommit något
kort än som jag utlovade är för att där blev stökigt i stort sett direkt! Men det kommer ett
kort när jag tröttnat på röran och städar upp efter mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0