klappar

Nu har jag öppnat mina klappar..
Den presenten från Emma, Ralf, Kim och Tony var en sminkkurs på make up store till ett
värde av 495 kr. Jag får även välja varor för detta belopp. Jag blev verkligen super glad
för det! Presentkort på Braskor av farfar och en stor peng av Rolle och Janeta.
Tack för allt!

Nu ska vi sätta igång men pappas lång tillbaka planerade projekt:
40 frågor på annandagen.

Haha det blir spännande att se vad han har hittat på för något. Jag ska gå in för att vinna
har jag bestämt mig för i alla fall.
Sen blir det nog snart sängen för min del. Är slut sen igår och sen börjar jag jobba klockan
sju imorgon bitti. Uh, jag hade nästan gjort det mesta för att slippa jobba, bara precis
imorgon. Jag vill sova ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0