last 2009

Godmiddag alla glada människor!

Jag skulle egentligen åkt in och solat nu men i brist på tid och rädsla för att inte bli klar till klockan fem
har gjort att jag struntar i det. Visst jag vet, klockan är bara tolv och det är fem timmar till klockan är
fem men jag är Aldrig klar i tid annars, jag får alltid stressa så det är lika bra att börja i tid idag. Det
är otroligt mycket som ska göras! Mitt hår kommer säkert ta minst två timmar..



Så här ser det ut i vårt badrum för tillfället. Beslutsångest. Jag ska i alla fall tupera mitt hår och
krusa det lite.. Eller jag vet inte. Jag ska exprimentera lite sen när jag duschat. Ska hoppa i nu
så jag har tid att exprimentera. Vi hörs sen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0