lördag

Godmiddag!

Hemma från en fruktasvärt lyckad utekväll igår!
Dock mindre lyckad på idolfronten. Det kunde slutat bättre, dvs att Calle skulle vunnit,
nu gjorde han inte det men jag hoppas att han får många erbjudande och ändå får
släppa massa plattor, men det är jag övertygad om att han kommer få göra.

För att återgå till festen då, hos Maria var det liv och jag sa direkt när programmet
började att:
- detta är första gången jag har tittat på idol och faktiskt inte hört ett skit!

Alla var riktigt laddade och hetsade, Sara och jag var nog dock dem som var mest
sammanbitna. När dem skulle presentera vinnaren visste jag inte riktigt var jag skulle
bli av och min puls ökade faktiskt kraftigt under dem få minuterna. Haha ganska galet!
Om sanningen ska fram så bölade jag lite efter beskedet stod klart vem som var
vinnaren men sen tog jag tag i mitt liv och dansade istället.
In på Harrys där det var mycket folk, där träffade man massa roligt folk och man blev
av med massa roligt folk.
Efter en kebabtallrik på Freds tillsammans med Maria och Christoffer mötte vi upp en
viss Timmy och gick hem till Maria och drog igång en liten efterfest där vi visade vår
dans, jonglerade med klementiner, dansade, skrattade och trampade på en klementin
(jag) bland det bästa jag gjort faktiskt.

Haha, detta blev för långt. Slutar här. Kanon kväll i alla fall. Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0