make my day

Godmiddag!

Jag och familjen har precis avnjutit en sen men väldigt god frukost. Jag kom hem från jobbet
precis när mamma höll på och duka fram.
Ett kort pass idag men det känns skönt att komma hem tidigt. Speciellt när det är söndag också.
Det var dock lite problematiskt att komma upp imorse. Resten av släkten höll igång till halv tre.
Jag hade lite svårt att somna ifrån allt skrattande, trummande, skrikande och klappande.
Till slut somnade jag i alla fall. Men svårt att gå upp imorse som sagt. 

Jag jobbar imorgon också. 7:15-13:15. Sen ska nog jag, mamma och syster in till stan för att
se om vi kan hitta lite roliga fynd så här i mellandagsrean. Sen ska jag färga bort det sista på
min effekt hos Fia också. Sen får ja försöka med en åtta minutare också, så man hinner få lite 
trevlig färg till nyår... Och till nyårskorna..
Haha!

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0