mot sherwoodskogen!

Hej på er!

Nu har jag noppat mina ögonbryn och slängt på lite färg. Jag känner att jag får göra det jag kan ikväll så jag
inte behöver stressa allt för mycket imorgon. Lika bra att ta det man kan nu idag. Jag har jobbat idag också,
åkte in till stan efteråt också som ni vet. Haha. Ska in imorgon också. Fast då ska jag bara sola. Jag
handlade allt jag skulle idag faktiskt.

Jag blev så arg när jag satt på tåget in mot stan. Igår glömde jag min matlåda nere på jobbet därför
fick jag ju ta en annan matlåda idag.. Tror ni inte att jag glömmer den där nere också?
Alltså när det kommer till att minnas saker så hinner inte mitt huvud med. Det är ju pinsamt!

Nu ska jag skölja av färgen innan mina bryn blir svarta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0