onyttigheter

Tänker inte dra en genomgång av min dag för det blir för mycket. Ska försöka hålla det kort
dock. Lämnade av mamma, pappa, kusin och Emma i stan för dem skulle på något festligt
i Helsingör. Efter gick jag lite i stan och hittade julklapp nummer två, till mamma..
Hem och hämtade upp Alice och vi åkte till Tyringe och handlade godis, chips och läsk för
215 kr. Ikväll ska vi frossa tillsammans med fröken Gunnarsson som snart kommer hit.

Kvällens meny
Huvudrätt:
Tacogratäng och sallad
Efterrätt
Godis, choklad, chips och dippa och läsk.

Usch, och jag som tränat och varit så duktig denna veckan.
Äh! Man ska faktiskt få ha en dag där man får unna sig lite. Jag tar den ikväll.


             Vi är redo för idolhetsen ikväll. Heja Calle!

   Lägg framförallt märke till Alice gigantiska godispåse!


Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHHA älskar er !

2009-12-04 @ 17:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0