oskuld

Hej på er!

Det ligger massa klappar under granen. Dags för lite mer julafton med släkten på pappas sida ikväll.
Emma och Ralf är redan här och snart kommer resten av folket. Alla säger att jag kommer bli jätte
glad för paketet jag ska få av Emma, Ralf, Kim och Tony. Alice har gett mig massa ledtrådar och
det är något som jag har önskat mig men ändå inte och att det är platt men kan ha andra former.
Jag förstår verkligen ingenting! Jag som är så nyfiken också. Jag får helt enkelt hålla mig till senare
ikväll. Vi ska äta och sånt först så det dröjer ett tag till.


Gårdagen var sjukt lyckad också! Inte klokt att det är så många ute dagen efter julafton.
Det var första gången för mig..

Hehe, skämt o sido. Bra förfest och massa roliga människor på björket. Man träffar verkligen
varenda människa man känner en kväll som den igår.

Jag avslöjar presenten sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0