shopping

Hej på er!

Nu är jag och familjen hemma från stan (igen) jag hann ju inte med allt igår.. Inte idag heller för den delen.
Måste in imorgon igen. Det känns lite dumt. In där för att handla tre dagar i rad bara för att man inte kan 
brukar lite allvar och handla allt man ska ha på en och samma dag! Jag slutar ändå jobba tidigt så jag ska
inte klaga.. Sen kan jag sova ut på torsdag morgon för då är jag ledig och det är nyårsafton. Låter perfekt
tycker jag!

Jag hittade i alla fall galet mycket snyggt inne i stan idag, och jag handlade faktiskt lite. Hela presentkortet
från H&M och hela presentkortet från Vero Moda! Det blev mest rätt så sommarinspirerade kläder men vem
vill inte ha sommar liksom? Jag saknar värmen nu!

Ni får se mina köp strax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0