snöö

Jippie! Det kanske är slut på hetsen nu. Flrhoppningsvis i alla fall. Sara tycks ha samma problem som
jag så imorgon åker vi till Helsingborg och Väla. Gud, låt mig hitta en snygg klänning och ett par vassa
heels. Det hade gjort mig glad. Det finns lite mer att välja på inne på Väla också än vad det finns i
lilla Hässleholm..

Bik Bok, Boomerang, B´Chic, Carlings, Cubus, Esprit, Flash, Gant,
Gina Tricot, Gränslöst, H & M, Indiska, Jack & Jones, JC, Joy, KappAhl,
KRISS, Levi's store, Lindex, Malmströms/Camilla, MQ, Only, Sisters,
Solo, Spirit Stores, Tippy, Twilfit, Veromoda.. osv..osv

Låt mig hitta något imorgon! jag borde hitta något.. Tycker man.
Nu ska jag ut och busa i snön.

Se ya!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0