soccer

Godkväll!

Hemma hos fröken Nicklasson nu. Vi har precis ätit kyckling och potatissallad efter att ha varit på
qupoolen och kollat fotboll. Det är verkligen inte min sport men det är faktiskt spännande att titta
när andra spelar..
På vägen till fotbollen undrade jag en sak som får bli dagens funderare:

Varför kryper katter upp under motorhuven?

Nu kollar vi lite på film "i hennes skor" och letar klänning till nyår på varenda klädsida vi kan komma
på! Nyårsafton kommer bli riktigt festligt och jag känner att jag vill slå på stort! Kul att kunna göra
det ibland. Måste leta efter skor också, har inga klackar som passar till nyår.
Nu ska jag återgå till filmen, nyårsklänningsletande och Maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0