tillåt mig småle

Hallao!

Idag har jag varit super duktig, om jag får säga vad jag tycker alltså! Jobb 7:15-13:30
sen efter jobbet körde jag med den trasiga bilen in till stan för att träna styrketräning,
det var faktiskt ett bra tag sen jag gjorde det. Efter träningen skrev jag upp mig på två
pass med start nästa vecka.
Spinning/Styrka och
Dansmix

Det ska bli skit kul! Spinning har jag testat på innan och jag fullkomligt älskar det!
Dansmix låter kul, hon i kassan sa att det var en blandning mellan styrka och dans..
Och dans älskar jag ju också! Jag börjar med dessa två pass så får vi se sen vad jag
känner för längre fram.

Jag har kommit in i en sån period nu igen, där jag bara vill träna, träna och äta massa
nyttigt! Tänker inte lova mig själv något igen som jag inte kan hålla, men träning ska
vara kul och det är det verkligen om man kan få välja lite själv vad man vill göra..
Som nu. Perfekt!



Kommentarer
Postat av: Elin

Jag hade gärna velat testa den där dansmixe, du kan väl raportera om hur den var så man vet om det är värt att testa?

2009-12-02 @ 19:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0