väla

Godkväll kära vänner!

Hemma nu från en toppendag på Väla tillsammans med Sara! Jag är så stolt över mig själv!
Jag är hemma enbart med en klänning och ett par skor. Exakt det jag ville handla, exakt det
jag sa att jag skulle handla.

Jag tror det är vanligt att man handlar något som man egentligen inte tycker om men man
handlar det bara för att man vill komma hem med något. Så brukar det vara för mig kan
jag säga. Men jag har hittat kan ni tro!
En snygg svart klänning med i lite rynk effekt och ett par skyhöga klackar!
Det var haleluja moment när jag och Sara gick in i butiken och fick syn på såg dem.

Nu är det bara några Zanslöza smycken som ska till också sen är nyårsstassen färdig!
Det känns toppen!

Bilder på mina fynd kommer snart! Stay tuned..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0