Victorias Secret

Sådär ja. Mina bryn blev ganska lagom tycker jag. Inte för ljusa och inte för mörka heller.

Pappa har precis börjat med maten. Ikväll blir det bandpasta och kycklingfilé och sallad.
Jag och Alice fick välja lite finare mat ikväll eftersom hela familjen var hemma
och för att det är dagen innan nyårsafton. Den rätten är en av mina favoriter. Den så så
fruktansvärt god!

Och ikväll är det någon gala på tv, med massa roliga artister. Bruce Springsteen, U2,
Mick Jagger, John Fogherty och många till. Rock and Roll hall of fame tror jag det hette.

Sen är det ju Victorias Secret fashion show också.
Detta får man inte missa!

 
Supermodel Heidi Klum walks the runway at the Victoria's Secret Fashion Show at the 69th Regiment Armory November 13, 2003 in New York City. The fashion show will air November 19, 2003 on CBS. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0