vissa saker gör mig uppriktigt sagt upprörd

Dagens funderare:

Vad har hänt med svininfluensan?

Är det ingen som undrar var alla skriverier om svininfluensan har tagit vägen?
Jag är fruktansvärt trött på att läsa om Tigers otrohet mot Elin!
Svinis var inte heller så underhållande att läsa om men hur kan något som var så
hotfullt och allvarligt plötsligt bara rinna ut i sanden?
Bara för att Tiger är en offentlig person och är otrogen mot sin fru ska han inte få ersätta något
som jag anser vara mycket viktigare än deras privata problem.
Låt det inte bli hela Världens problem!

På tal om detta också eller Han.
Jag hatar meningslösa grupper på facebook! Jag hatar dem ännu mer om jag blir inbjuden till dem:
Tiger for President!

Det är ett hån mot kvinnan, han är ett hån mot kvinnan! Killen har varit med 14 kvinnor.
Det är ingen man! Jag hade lämnat han så fort som möjligt och tagit han på så mycket pengar jag
hade kunnat och sen bett han fara åt helvete!
Måtte Elin gå ifrån det svinet!

Heja Elin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0