with a little help

Jag får gå och göra vid mig tidigt idag. Jag ska helst vara färdig redan kl fyra för jag ska hämta
mamma på jobbet halv fem sen kör hon mig till Maria. Kanske sminkar mig hemma hos henne
istället. Annars kommer jag ju hinna bli flottig. Vi ska egentligen inte vara hemma hos Maria 
förrän klockan sju. Det kör verkligen ihop sig när man bara har en bil alltså!

Uhh, jag känner nervositeten och hetsen inför kvällen närma sig.
Jag ska fylla på min mobil med tvåhundra kronor sen ska jag och
Sara ringa upp allt det på Calle! Då kan vi lägga ca 35 röster. 
Ganska fattigt, det känns inte som det räcker men det är ganska
bra för att komma från ett och samma nummer. Han ska vinna
ikväll, så är det bara!

Dem ska ju sjunga tre låtar ikväll också.

Calle ska sjunga Rock and roll - Led Zeppelin (eget val)
                         With a little help from my friends - Joe Cocker (tittarnas val)
                         Och sen vinnarlåten förstås..
                                 
                                                              HEJA CALLE!

Kommentarer
Postat av: Sara

KOM IGEN CALLLLLLLLLLLLLLLLLLLE HET HETS HETSS

2009-12-11 @ 17:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0