Bara till dig!


Det finns inget mer att skriva. Jag har redan använt alla bokstäver som finns
och det blev hur långt som helst! Jag är den största idioten som gått i ett par
skor och jag har så svårt att släppa taget även fast jag vet att det är mer än
lämpligt. Jag är en stor skit men jag kommer förbli en ärlig skit, men detta är
ändå det enda som är positivt. Om det ens är det. Jag ber om ursäkt för mitt
taskiga beteende, jag var verkligen inte mig själv. Det finns inga ursäkter och
jag begär inte att du ska förstå. Inte det minsta, jag vill bara att du ska få veta
exakt hur jag känner och hur mycket jag ångrar mig.. Även fast det inte hjälper
ett skit eller gör någon skillnad! Förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0