Djuriskt!



Innan jag går och lägger mig ikväll vill jag bara säga till er alla att ni ska titta på denna
video! Det är utan tvekan något av det sexigaste framträdandet jag sett! Kolla Amandas
och John Me:s blickar när dem möter varandra! Vilken otrolig personkemi dem får fram
i detta framträdandet. Två min och tjugotre sekunder får dem ihop på scenen och dem
lyckas verkligen bräda mig totalt! Jag är helt faschinerad! Vilken otroligt sexuell spänning
som ligger över scenen när dem sjunger ihop, vilka otroligt snygga människor och om
det är möjligt ett ännu snyggare framträdande! Att sen låten är det bästa jag hört på länge 
gör ju saken definitivt inte sämre! Tack Jenny Ekman för länken.  

Kolla bara självsäkerheten när han dissar guran 0:54! Jag smäller av! Jag är så svag för
folk som slänger instrumenten åt helvete för att sen åma sig och gnida sig mot
mickstativen á la Lena Philipsson. Nej nu går det överstyr! Måste nog sova nu..

Förresten, undra om John Me själv bestämt att han ville sjunga duett med Amanda....
Jag hade smällt av om han frågat mig. Snygging!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha sinnessjuka jur ! Jävla tur att jag kom ihåg att skicka det !

2009-02-18 @ 00:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0