Lite nytt i klädväg...

Hej på er!

Idag så har jag tränat, det har blivit några dagar utan träning men med tanke på körkortet så
la jag det åt sidan. Det var skönt att göra det idag i alla fall. Invigde min nya mp3 också.
Härligt att lyssna på lite bättre musik än vad dem spelar på gymmet alltså.
Med tanke på alla gratulationer igår så tyckte jag att jag kunde skämma bort mig lite med
något och jag har varit sugen på en grå skinnjacka inne på Hm ett tag så idag så köpte jag
den. Visst är den snygg?


Imorgon blir det lite festiligheter och då ska jag inviga denna skönheten. Ska bli jätte trevligt!
Nu ska jag lägga mig i sängen och plugga på naturkunskap som vi har prov på imorgon. Det
blir intressant. Hoppas att ni får en trevlig helg, det ska jag ha! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0