Musik

Solid Gold
Wannabe in LA
I only want you
Cherry Cola


Så heter några av alla de Eagles of Death metal låtar jag har lyssnat på ikväll. Det är verkligen mina nya
favoriter! Jag brukar inte lyssna på sån musik men dem är verkligen riktigt bra! Gillar deras musik riktigt
mycket! Det är så roligt när man hittar ett nytt band och det enda man spelar är bara just det bandet och
så har det varit ikväll. Varför lyssnade man inte mer på dessa innan så man verklinge kunde öst ännu
mer på deras spelning på Siesta förra året? Inget att göra åt. Bra är dem i alla fall..

Ikväll har jag bara varit hemma och ätit pappas kalasmat och tittat på Lets dance ihop med resten av
familjen. Äntligen åkte Kitty ut! Det var verkligen på tiden!
Imorgon blir det nog björket. Tro det eller ej. Så mycket jag hatar det stället så ska jag trots allt dit. Det
finns en förklaring på det också, imorgon är det Alla hjärtans dag, som jag verklingen hatar otroligt mycket!
Sen är det också ett år sedan jag började träffa Rasmus och det gör ont i mig och jag klarar inte av att
sitta hemma, även om jag velat. Hoppas att det blir kul i alla fall..


How long until you'll stop torturing me?
I do it so good, by myself.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0