Söndag

Hej på er!

Björket var verkligen super kul igår, jag är lite förvånad över det men det var riktigt kul. Jag och Sara
dansade konstant i tre timmar! Härligt! Vi började festen hemma hos Crille där vi spelade
pyramiden, dansade, spelade gitarr och lyssnade på det snurrar i min skalle. Det enda jag tänker
på när jag hör den låten är sommaren 2008. Låten spelades på varje fest och vi dansade tills vi
stupade. Härliga tider! Jag längtar efter sommaren något enormt! Snödropparna syns i vår rabatt här
ute. Det är ett vårtecken. Jag har sett krokusar också, det gör mig glad, jag vill bara ha värme.. I alla
fall förfesten hos Crille var jätte trevlig. Förutom min fläskläpp som jag fick för att jag gick in i
en glasruta. Helt sanslöst!

Idag kommer Emma, Ralf, Kim och Tony ner här och sen ska dem plus familjen gå till Vedema och
grilla korv. Vädret är helt underbart, då kan jag kanske piggna till lite på kuppen också om jag går ut
och går lite.

Äntligen är det sportlov! Hela veckan är planerad ihop med tjejerna för detta är verkligen vårt sista
sprortlov. Vi börjar måndagen med Wii hemma hos fröken Gunnarsson. Det blir mysigt.
Nu ska jag gå och ta på mig lite varma kläder så jag inte fryser sen. Ha det bra. Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0