Studentmössan!

Hej på er!

Festen i lördes var blev jätte lyckad. Det kom mycket nytt folk och Johannes tog guran och gjorde egna
låtar och det var super lyckat. När folk stack och resten somnade drack jag och Johannes Grappo och
pratade om Morris.

Sportlovet har i alla fall varit helt fantastiskt och vi ville planera det och ha något att göra varje dag och
det gjorde vi verkligen. Utom på fredagen men det räknas inte för det var ingen som orkade att göra
något. Haha!

Idag har varit en bra dag. Vi har äntligen fått våra studentmösser och alla andra saker. Det var
blandade känslor när man tog på sig den. Det är alltså lite över tre månader till vi tar studenten! Jag
förstår verkligen ingenting! Det är vår tur nu! Det är helt galet!

Hittade en sak i min bilddagbok från den 26 november 2006. Alltså det vill säga över två år sen. Då
fanns där en bild på Sara där jag skrivit - Sen lekte Sara att hon hade tagit studenten. Vi längtar!


Men nu över två år och snart tre månader senare är det verkligen vår tur att börja vissla med våra
visslepipor och skrika FÖR VI SKA TA STUDENTEN!
Nu ser det också ut så här. Dagens bild på mig i min otroligt snygga mössa som jag kommer
bära den 5 juni då JAG TAR STUDENTEN!
Fyfan vad jag är bra!


Kommentarer
Postat av: Jenny

aaaaaae sjukt ! Fattar ingenting. Studentmössan är nog det snyggaste man kan ha på sig just nu

2009-02-24 @ 22:52:44
Postat av: Sara

JAG BÖÖÖLAR OCH RYSER OCH HAR GÅSHUD! FY FAN VAD VI SKA TA STUDENTEN!

fattar du hur mycket vi gjort ihop? och nu detta, ae jag trillar baklänges! <3

2009-03-02 @ 18:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0