Det är inte vackert..

Hej på er!

Det var rätt härligt att köra Kims bil idag kan jag säga er! Det kändes farligt, det var inte mycket man
behövde trycka på gasen för att den skulle dra iväg. När jag körde på 50 vägen utanför markan så
gasade jag och jag var uppe i 70 på två sekunder. Livsfarligt! Jag tar tillbaka allt jag sagt att folk som
kör fort och blir av med sitt körkort får skylla sig själva, detta gäller dock endast dem som har en ny fin
bil som lätt drar iväg. Då tror jag verkligen att det är lätt att trycka lite extra på gasen. Jag kommer själv
kommer aldrig våga ha en sådan bil. För mig räcker det med en seg golf och växellådan får gärna vara
manuell. Bilen var skön att köra och lunchen var trevlig i alla fall.

Jag och Sara körde till posten idag också och hämtade ut mitt körkort. Haha bilden kunde ju varit
snyggare. Jag kunde varit snyggare! Och tanten inne på posten kunde varit gladare. Det är lungt alltså!

Förresten. ni får inte glömma skriva under min och Jennys namninsamling! Rösta Ja till dansgolv på Q-bar!
http://upprop.nu/558B


Jag giver er idag en bild på mitt super snygga körkort. Detta ska jag dras med i tio år. Det är ju hemskt! Haha
nej jag ska inte klaga. Jag har äntligen fått det men man tycker ju ändå att man kunde varit lite snyggare på
den här bilden. Jag ser ut som en 70 årig gammal kärring.







Alldeles nyss fick jag höra din röst. Det kändes
underbart och hemskt på samma gång! Vad kan
jag göra för att få dig att förstå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0