Fin bilen..

Hej på er!

Då var det måndag igen och därmed en ny vecka. Som vanligt så blev det yatzy med Toby, LinusIda
och gänget. Jag vann inte! Efter skolan så var det dags för träning och mina endorfiner släpptes
lösa. Det var ett tag sen. Hehe. Det är underbart att träna. Jag mår fantastiskt bra efter!

Vad händer mer denna veckan då?
Imorgonlunch med kusin Kim, träning
Onsdag: repa (det var ett bra tag sen sist)
Torsdag: Tandregleringen (tandställning?) Hoppas! Träning
Fredag: Träna.
Lördag: Alla hjärtans dag. Jag våndas och får ångest och hoppas på en härligt galen utekväll!
Söndag: Vad gör man då? Träna försöker vi med.

Måste in på posten en dag också. Mitt körkort är tillverkat så jag måste hämta det. Ganska tråkigt att
åka omkring med en A4-sida med massa konstiga rutor och kryss på.

Imorgon ska jag ju som sagt luncha med kusinen. Vi gjorde en liten deal innan ikväll. När jag kommer
in till stationen imorgon ska jag gå upp till hennes lägenhet och sen ska jag köra henne till hennes
jobb i hennes bil sen tillbaka till skolan. Det jag vill ha sagt är alltså att imorgon ska jag köra fin bilen,
min drömbil, den snyggaste av de snyggaste, det vill säga S60! Det känns rätt fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0