empty heart

Jag förstår inte varför du ska vara elak? Jag gjorde ett misstag, en gång som jag ångrar varje dag,
hela tiden! Varje morgon jag vaknar blir jag påmind om vad jag gjort och jag blir så ledsen. Men
vad gör du? Du gör ju saker mot mig hela tiden! Det räcker nu! Snälla du! Jag är redan så långt
nere man kan komma. Om du läser detta så ber jag dig, av hela mitt hjärta att sluta skriva elak 
saker om mig. Det var ändå du och jag i tio månader och det var Du som gjorde slut med Mig!
Vad tjänar du på att skriva så om mig? Måste du berätta för alla att jag inte är något att ha? Snälla
jag ångrar det jag gjort men du behöver inte vara elak vid mig..
Att du har pratat igenom och att du har löst det med din "såkallade" vän begriper inte jag men mig
vill du knappt hälsa på. Saker och ting klarnar för varje dag som går och jag har fått reda på saker,
saker som du bör veta. Saker som kanske hade gjort att du inte hade varit så jävla hård och elak
mot mig!

Jag försöker hela tiden visa att jag bryr mig om dig men jag får inte ett skit tillbaka!


Det räcker, helt seriöst! Var gärna elak vid mig men då kan du vara det mot mig.
Låt inte alla andra få höra på ditt snack! Trodde ändå på något vis att detta kunde
stanna mellan dig och mig. Vad har hänt med dig? Du är inte längre den kille jag
lärde känna. Jag är fortfarande samma person, ett misstag förändrar inte mig.
Synd bara att det har förändrat hela din syn på mig. Det är inte så, jag är inte sån. 
Du kanske skulle pratat
MED MIG istället för om mig så hade du kanske ändrat
ditt tänk, men inte ens det vill du, och vill du inte det så ska du inte snacka om mig
till andra heller! Sluta upp med det! Du sa alltid att du inte skulle göra det. Du skulle
bara veta hur ledsen du gör mig! Är du inte nöjd än?

Kommentarer
Postat av: susansnusan

Lollo,du är bland de finaste och klokaste människor jag vet och om han vill snacka skit så säger det mer om honom än om dig hjärtat!!!

Kram

2009-03-13 @ 16:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0