When you try your best...

Tänk att man gjort den värsta saken man kan göra mot den personen man egentligen bryr sig om
mest av allt, den som betyder mest av allt, sen vill man så gärna göra något men du kan inte göra
något åt det. Det har hänt, det är ditt fel, du kan inte göra något, skyll dig själv, du får stå ditt kast,
DET ÄR DITT FEL! Att veta att det inte finns en enda sak i världen jag kan göra för att rätta till mitt
fruktansvärda misstag värker i hela kroppen på mig! Hur många gånger jag än säger att jag är
ledsen, hur många gånger jag än säger att jag ångrar mig, hur mycket mitt dåliga samvete än
plågar mig och biter mig i röven varje sekund! Jag förtjänar det, jag vet, jag får verkligen skylla mig
själv! Jag trodde inte ens det om mig själv. Jag trodde inte att jag kunde bli någon annan. Det var
verkligen inte jag som gjorde det. Det räcker inte att säga att jag är ledsen och att jag ångrar mig,
men hade jag kunnat göra något annat så hade jag gjort det utan tvekan! Det är så otroligt
plågsamt att veta vad jag gjort mot dig. Jag är så jävla arg på mig själv! Att se dig nu gör så ont i
mitt hjärta!
Att dessutom få höra vad folk sagt om mig till dig gör det hela ännu värre. Dem känner inte mig
men det gör du och du om någon vet att jag inte är sån!

Kommer det komma en dag då du kan förlåta vad jag gjort? Glömma kommer du kanske aldrig
att göra men förlåta. Inte ens det heller kanske. Men kan du förstå? Förstå hur mycket jag ångrar
mig och hur mycket jag skäms och hur mycket det värker i hela kroppen när jag tänker på det
och på dig. Kommer det en dag då du vill prata med mig igen? Vad har jag gjort? Förlåt, förlåt,
förlåt, förlåt, förlåt, förlåt!


When you try your best but you dont succeed
When you get what you want but not what you
need. When you feel so tired but you can't sleep
Stuck in reverse.

And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worse?

And high up above or down below.
When you're too in love to let it go.
But if you never try you'll never know
Just what you're worth.






Kommentarer
Postat av: Malisia

Men oj , hoppas allt löser sig för dig med tiden men det tror jag alldeles säkert att det gör. Det blir bra ska du se !

2009-02-02 @ 20:18:33
URL: http://lillislindgren.blogg.se/
Postat av: Nina

Horde precis att du klarat uppkorningen!

Grattis grattis grattis!

Please kor forsiktigt. Jag menar det.

Kram

Nina

2009-02-03 @ 16:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0