När man vill göra allt men kan inte göra något...

Vad ska jag göra? Ingenting för jag kan inte göra något. Jag kan bara sitta här
helt handfallen och Kanske få höra hur allting fortskrider. Bara för att du och
jag inte har varandra lägre så betyder inte det att jag slutat bry mig om varken
dig eller din familj! Detta förändrar inget för mig. Helst av allt hade jag bara
velat sätta mig på tåget mot det som jag kallade mitt andra hem i tio månader,
gå in genom er dörr, in till er och ge er alla en sådan bamsekram. Jag vet att
det inte hjälper ett dugg men det gör så fruktansvärt ont i min kropp att jag inte
kan finns där på samma sätt som jag fanns innan, då det var så självklart,
det är det inte längre. Jag vill ju finnas där! Jag saknar er alla så det gör ont,
jag hoppas verkligen att ni vet det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0