Världsklass

Hej på er!

Gårdagen var helt fantastisk! Vilken tur man har som har sådana vänner alltså.
Jag är tacksam för det varje dag och funderar på vem man ska tacka och hur
jag kan ha sådan tur som har dem som vänner? Det finns nog inte bättre
människor än mina tjejer. Ni är guld värda! Jag skulle inte byta bort er mot
nånting i hela världen! Ni är bäst!

Idag står det bubbel och mys på schemat, hemma hos Carro. Det ska bli mysigt.
Det vet jag. Jag säger som Sara gjorde igår - Jag känner på mig att detta kommer
bli en bra vecka. Det kommer det!

Imorgon kommer flickorna hit och vi ska spela massa spel och äta skit mat.
Denna veckan kommer verklingen bli super bra. Det bästa och Sista
sportlovet någonsin!

Vi är oslagbara tillsammans!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej. Du, jag tänkte bara fråga vart någonstans du hade din 18årsfest? Såg nämligen att du hade det i någon lokal och jag letar själv place till min 18årsfest. :D

2009-02-17 @ 22:12:47
Postat av: Mia Pettersson

Vilket härligt gäng tjejer och det bästa av allt, ALLA ÄR SÅ GOA!!

2009-02-18 @ 12:54:02
Postat av: Louise

Hejsan!

Jag hade den ihop med min tjejkompis uppe på Villevallen i Hörja. Jag bor i Hörja så det var perfekt att ha det där. Ligger ute i skogen men det är ett perfekt ställe för stora fester. Kostar bara 300 kr att hyra.

2009-02-18 @ 16:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0