Vem är den rätte?

Hej på er!

Dagens snackis har faktiskt varit om gårdagens program nämligen "Den rätte för Rosing"
Ni vet Linda Rosing som blev känd när hon medverkade i Big Brother och hade sex inför
hela svenska folket och gjorde bort sig överhuvudtaget? Nu har ju dokumentären i alla fall
börjat. Hon ska förhoppningsvis hitta kärleken. Lycka till säger jag! Jag tycker inte bruden
verkar så smart men hon kanske är trevlig privat men det är det ju ingen som vet. Förutom
boysen som hon nu ska umgås med. Vi pratade i alla fall om det och den stora frågan var
ju givetvis - Vem är det som har knarket? Vem tror ni?

Imorgon är vi lediga och det känns inte helt fel kan jag säga. Dock kommer hela min dag
gå åt till att skriva färdigt alla de tusen (känns det som) arbeten som snart ska vara färdiga.
Vi har lite för mycket i skolan nu. På fredag ska vårat projektarbete vara klart. Men det fixar
jag imorgon. Får jag lite tid över ska jag nog åka in och träna också. Det behövs!

Annars då? Få fredag blir det hemma fest hos Jenny. Det ser vi fram emot kan jag säga!

Imorgon ska ni även få lite bilder på mina student saker som jag har köpt. Vi fick ju äntligen
allt igår. Ni ska få se mina snygga byxor och trosor.


Jag bygger upp något som precis för studen känns
bra men så fort jag ser dig så rasar allting!
Är det inte dags att det ska kännas bra snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0