Vilken trevlig kväll!

Hej på er!

Det var verkligen jätte trevligt igår, det blev super lyckat! Vi tog tåget mot Lund där Marias kusin hämtade
upp oss, sen åkte vi till hans lägenhet, där korkade vi upp och började spela ölspelet. Bra musik och
trevliga människor och när klockan slog halv ett kom taxin för att köra oss till Malmö. Väl inne i Malmö
stack vi till ett ställe som hette Crown tror jag. Där dansade vi nästan ihjäl oss! Maria tappade bort sitt
skärp som Jesper hittade på golvet vid bardisken, jag fick ett litet utbrott för att jag betalade 67 kr för en
smirnoff, där låg miljontals glasskärvor på golvet så man fick ont i fötterna när man dansade, men
bortsett från detta så var detta den roligaste kvällen på länge! Det är trevligt att festa på ett annat stället
än Hässleholm och träffa nytt folk!
När stället stängde sprang vi över gatan och köpte kebab och jag åt den äckligaste kebabtallriken jag
någonsin ätit! Vi tog taxi hem tillbaks mot Lund där jag var den som tjatade mest om efterfest. Till slut
så fick jag som jag ville och där satt vi nu igen där vi hade börjat kvällen. Alla var fruktansvärt sletna
och frusna, men fyfan vad kul vi hade! När klockan stod på 06:00 kände vi att det var dags att kanske
krypa till sängs. Jag och Maria var fnittriga och alla ville bara att vi skulle vara tysta och hålla tyst! Haha
rätt svårt, men till slut så somnade vi också.

Kl nio-tio vaknade vi till, klädde på oss, tackade killarna för en trevlig kväll och tog bussen mot stationen.
På tåget hem hade vi också svårt att vara tysta, brukar vara så när man är löjligt trött, och löjligt trött blir
man om man bara sover ca tre timmar. Haha får skylla mig själv! Jag bryr mig inte så mycket för när vi
snackade om att vi skulle ner till Marias kusin så sa vi bara att vi hoppades bara på att vi skulle få riktigt
kul, och det fick vi verkligen, det tycker jag i alla fall! Jätte lyckat!
Idag har jag ont i min nacke kan jag säga. Jag måste ha legat på något jätte lustigt sätt för jag kan
knappt vrida på mitt huvud idag.

Ikväll så blir det lugnt för mig. Kusin Raffe och Emma kommer ner hit för att äta god mat och kolla på
melodifestvalen. Jag ska äta GODIS ikväll!
Lite festar bilder från igår kommer senare. Alicia ligger inne med alla. Ta en öl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0