Hallå, dags att vakna Louise!

Hejsan!

Jag tränade idag också. Jag är så stolt över mig själv! Idag blev det dock bara kondition. Musklerna måste
ju få vila lite också, annars gör det ingen nytta. Körde på som fan och jag blev riktigt svettig! Gött att bränna
lite kalorier! Imorgon är det dags igen. Ska besöka gymmet varje dag nu. Försöka i alla fall...

Vad händer resten av veckan då?
Imorgon ska jag springa inom Blic och hämta ut nya linser och vätskor och allt som hör till. Sen träna
förstås! På torsdag träning, sen ska jag försöka övningsköra lite med mamma eller pappa också. På
fredag kommer det efterlängtade studiebidraget och jag ska springa inom Onoff och se om dem har
någon billig Mp3-spelare. (Dem spelar verkligen skit dålig musik på gymmet!) Efter skolan är slut ska
jag åter igen försöka hinna med ett träningspass för senare ska jag nog med Alicia på fest i perstorp.
Lördag vet jag inte vad som händer. Hoppas på något kul i alla fall. Vill bara ut och träffa massor av nya
människor! Söndag blir det träning igen.
Så ser min vecka ut hittills i alla fall. Får se om något annat kul också händer.



Jag har blivit en expert på att dagdrömma och försvinna långt bort i mina tankar. Men rätt som det
är så rycks jag tillbaka i verkligheten igen och livet känns lika bedrövligt som innan jag försvann...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0