Måndag igen.

Hej på er!

Då var det måndag igen och nu börjar ännu en ny vecka. Jag vet att jag tjatar om det men tiden går
läskigt fort! Vad händer denna veckan då? Imorgon ska jag färga håret och klippa mig hos Fia (Fixarn)
Det ska bli fruktansvärt skönt för jag är så trött på både min frisyr och min hårfärg! Men det blir som sagt
ändring på det imorgon. Härligt!

Just det, igår så var familjen plus Jonas i Kristianstad för att titta på bil, vi tittade inte bara på den utan det
blev även så att vi köpte den. Nu är det dags att säga hej då till den sletna gamla golfen som verklingen
har gjort sitt och istället säger vi hej och välkommen till denna lilla svarta skönheten som nu ska pryda
familjen Pettersson uppfart. Är den inte läcker?


Annars vet jag inte vad som händer. Det känns som att det måste bli lite festligheter för min del i helgen.
Jag känner att jag verkligen behöver det efter allt som händer.

Nu ska jag umgås med familjen och titta lite på tv. Imorgon kommer bilder på min nya frisyr. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0