Snart helg..

Hej på er!

Idag har det varit en ganska så galen dag i skolan med massa skratt. Vi tjejer är verkligen inte kloka
någonstans! Men vi har kul och det är det viktigaste. Jag känner att jag vill ta till vara på den här sista
stunden ordentligt tillsammans med tjejerna, eller de sista månaderna. Det är ju verklingen inte alls
långt kvar tills det är vi som tar studenten! Jag förstår inte var tiden tar vägen! Nu tjatar jag om tid igen,
men det är ju verkligen sant!

Imorgon ska vi upp till markan och betala lite replokals hyra. Vi ligger efter med det faktiskt. Vi har inte
repat på ett tag men vi vill gärna inte mista vår replokal för det. När jag och Carro fixat våra körkort så
har vi sagt att vi ska försöka komma igång med det igen, då ska vi även börja lite med vårt eget material.
Lite tråkigt bara, alla mina texter som jag skrivit försvann nu när datorn exploderade. Det gör mig väldigt
arg! Jag hade inte skrivit så många som jag var nöjd med, men där fanns En text som jag var super nöjd
med och det känns jävligt tråkigt att den är borta! Men vad kan jag göra? Inte så mycket skulle jag tro.
Efter vi har betalat så blir det ju som sagt en lugn myskväll hemma hos Carro. Om den blir så lugn
återstår att se. Man vet aldrig med oss... Haha!

Annars i helgen så vet jag inte vad som händer. Sara pratade något om fest. Får se hur det blir med det
där. Idag gick nämligen min ena lins i sönder, och festa utan linser är ingen höjdare! Jag ser ju
verkligen ingenting utan linser eller glasögon! Får se hur jag känner på lördag. Som det känns nu så är
jag fruktansvärt sugen på fest i alla fall!


"Är det lätt så är det rätt, är det rätt så är det lätt"
Gillar det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0