Uppdatering

Hej på er!

Det känns som att det är dags att uppdatera lite. Jag är så fruktansvärt dålig på det! Datorn är i alla fall
frisk igen och har kommit hem och det känns bra! Den är efterlängtad! Det finns faktiskt inte så mycket att
skriva för det händer inte så mycket och det har inte hänt så mycket. Eller jo lite har det ju faktiskt hänt som
är värt att berätta. Jag hade uppskrivning i måndes och klarade det, sen hade jag uppkörning i tisdes, fast
den klarade jag inte. Men det känns skönt att i alla fall kommit halvägs, för det har jag ju faktiskt gjort.

Skolan har börjat och det känns sådär. Lov är underbart och det hade inte skadat med några veckor till!
Annars då? Jag har faktiskt på allvar hittat min balklänning nu! Det är faktiskt sant, jag vill ha den men sen
om mamma vill köpa den är en helt annan sak. Jag har sagt att jag kan betala lite på den. Så mycket vill
jag ha den!
http://www.tradera.com/Ny-festklanning-Balklanning-skraddarsys-efter-dina-matt--auktion_80887416

Det blir ingen bild på den. Jag begriper inte riktigt vad det är med datorn. Det blir en länk till tradera istället.
Där den finns. Nu ska jag gå och läsa min bok. Sidney Sheldon - Bortom horisontens rand. Den boken
hjälper mig att inte tänka så mycket på det som jag annars tänker på.

Jag saknar dig R <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0