Dag efter dag...

Hej på er!

Lovade ju en bild igår på min nya frisyr men jag kom hem så pass sent så jag orkade inte uppdatera.
Fia och jag var kvar på salongen rätt länge. Det blev skit snyggt i alla fall och jag är super nöjd! Tack Fia!


Idag var jag uppe en sväng inom Ehrenborg och lämnade mitt cv. Hoppas att man kan få lite jobb. Det
behövs om jag ska kunna följa med till Peace and Love detta året annars kan jag glömma det! Men det
alternativet finns inte för jag måste med!
På fredag är det myskväll ihop med mina flickor hemma hos Carro! Det kommer bli mysigt. Som alltid.
Det blir lite bad i jacuzzin, ostbricka och gott vin. Jag längtar!
Imorgon är det torsdag. Skönt med sovmorgon, sen slutar vi klockan två. Det är helt perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0