Våga svettas på gymmet tjejer!

Hej på er!

Nu är det ingen hemlighet längre utan nu ska jag göra det officiellt. Egentligen har det aldrig varit någon
hemlighet men jag har bara valt att inte berätta det för någon för att jag har helt enkelt velat göra det för
min egen skull. Det jag vill ha sagt är att jag har börjat träna igen. När det tog slut med Rasmus ville jag
helst bara lägga mig och sova, och aldrig vakna igen. Men världens bästa mamma övertalade mig att
åka till gymmet och träna. Ni vet ju säkert att när man tränar så frigörs endorfiner och endorfiner gör en
glad. Hur som helst, mamma övertalade mig och den dagen det tog slut befann jag mig på gymmet för
att träna, det var kanske det jobbigaste jag gjort, dels för att jag inte tränat på typ elva månader och för att
jag var så otroligt ledsen, men visst, jag mådde ju mycket bättre efteråt och nu har det äntligen blivet en
vana. Jag har gjort träningen till en vana! Jag mår så bra nu när jag lämnar gymmet så jag har blivet
beroende av träning! Det var det jag ville.
Tränade ju som sagt idag, jag vill bara säga till alla flickor som tränar på gym: våga svettas hörni! Det
kommer in massa flickor som verkligen är super sminkade och de vågar verkligen inte svettas! Jag själv
svettas som en gris! Det är gött tycker jag. Det ska man göra. Springer man på ett rullband så ska det rinna
från pannan. Då tränar man!

Jag har varit på blodcentralen idag också, och anmält mig som blodgivare. Det känns bra att göra en god
gärning. Det stod i alla broshyrer att är man glodgivare så räddar man faktiskt liv! Det känns fint tycker jag.
Den 11 mars fick jag tid och då ska jag lämna blod för första gången.

Idag så har det blivet rätt mycket yatzy i skolan. Slog nästan heren Mogianos. 325 poäng.
I helgen blir det party. Jag vill bara ha party hela helgen, varje dag så jag tänker på annat!
Idag blir det en bild på mig och på världens bästa mamma. Du är bäst! <3




Det är fortfarande jobbigt, för du är fortfarande precis lika fin, och kommer
alltid att vara det.


Kommentarer
Postat av: Sara

Ruätt mycket yatzy. synd att du inte slog honom! men det fixar vi imorgon ;) VÅGA LÖKA!

2009-01-26 @ 20:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0