Fest!

Hej på er!

Under dem senaste dagarna har jag hunnit hämta mig någon så när. Jag har fortfarande inte riktigt fått
in i huvudet att jag har tagit studenten, eller jo det kan jag förstå men jag förstår inte att jag inte ska gå
tillbaka till skolan sen när augusti närmar sig, då kommer det komma krypande, paniken att inte veta
vad man ska göra och tanken på att jag ska faktiskt inte tillbaka till jacobsskolan och träffa alla i OP3.
Det känns lite ska jag villigt erkänna. Gymnasie tiden är den bästa i mitt liv och det kan ingen någonsin
ta ifrån mig! Vad ska man göra nu? Nu börjar vuxenlivet som alla de vuxna säger, och jag räknas som
vuxen nu också påstår dem, men det vill jag inte. Jag vill vara liten och inte ha panik och varje dag tänka
på vad jag vill göra med mitt liv..

Ikväll ska jag i alla fall släppa alla dessa tankar. Jag fyllde år i torsdags och ikväll ska jag ut och firas ihop
med dem bästa tjejerna i världen! Först ska vi mötas upp hemma hos Maria sen ska vi bowla och sen
ska vi dansa natten lång på björket! Imorgon är det dop kl elva och jag kommer vara sleten.
Ha det fint.

Förresten, fick två super fina Lasse Åberg tavlor av Emma, Ralf, Kim, Tony och Rolle idag. Jag älskar dem!
Det kommer en bild på dem sen så ni får se hur dem ser ut.. Nu måste jag kila! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: mikaela

läste dtt inlgg hos kissie.se

kunde inte säga bättre!

2009-09-02 @ 18:43:27
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/
Postat av: Mikaela

haha! Jag har läst hennes 2-3 ggr och tycker det är värdelöst!

2009-09-02 @ 21:50:24
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0