FÖR JAG SKA TA STUDENTEN... IMORGON!!

Hej på er!

Allt är bara galet och snurrar runt och jag fattar verkligen ingenting! Har precis kommit hem efter att ha gjort
naglar hos Bettina, skit snyggt blev det. Igår satte jag i mitt löshår hos Fia och det blev också riktigt fint. Nu
sitter jag här och väntar på att moster och mina kära kusiner ska komma. För övrigt är jag helt slut i mitt
huvud och i hela min kropp. Dessa dagarna har varit så sjuka. Mest för att man blir så trött känslomässigt.
Idag bjöd vår lärare Birgitta på en jätte god frukost i klassrummet och vi tittade på filmen från när vi var på
internat i Åhus i ettan år 2006, nu tre år senare är det 2009 och imorgon tar vi studenten! Är det lika svårt
för alla att få in det i huvudet? Jag kan inte ens räkna hur många gånger vi tjejer har sagt till varandra idag
att - imorgon tar vi studenten, imorgon tar vi studenten.
Vi vet inte riktigt hur vi ska känna. Det växlar hela tiden. Just nu är jag bara så trött och vet varken ut eller
in. Det enda jag känner är att jag ska göra morgondagen så fet som det bara går! Om jag hade haft orken
skulle jag skrivit hur morgondagen kommer att se ut men det orkar jag inte och det kommer bara bli så
långt så jag skonar er från det. Så nu ska jag istället försöka ta mig samman, duscha mitt sjukt långa hår,
umgås med min familj och sen (trots att jag inte kommer kunna somna) ska jag försöka gå och lägga mig
i vettig tid. Sara och Carina kommer och hämtar mig här imorgon bitti klockan tio över sju. Varför då? Varför
har jag ställt alarmet så tidigt för?
FÖR JAG SKA TA STUDENTEN, FÖR JAG SKA TA STUDENTEN,
FÖR JAG SKA TA STUDEEENTEEEN....FYFAN VAD JAG ÄR BRA!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej min kara systerdotter!

Tanker pa dig! Hoppas du far en underbar dag i morgon, sakert en o annan tar, men i ovrigt en oforglomlig dag. Ar saker pa att du kommer se ut som 'a million dollars'!!! Beratta allt (eller nastan allt) pa ditt nasta blogg inlagg!

Kram kram kram

Nina

2009-06-04 @ 20:20:39
Postat av: Sara

BÖLAR LITE NU! caps lock ftw. älskar oss vi är bäst. STUDENT 2009

2009-06-04 @ 22:41:08
Postat av: Sara

BÖLAR LITE NU! caps lock ftw. älskar oss vi är bäst. STUDENT 2009

2009-06-04 @ 22:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0