Brainbag, Kingan och öroninflammation.

Hej på er!

Det har varit lite mesigt med bloggskrivandet från min sida känner jag. Ibland orkar man helt enkelt inte.
Igår var jag, Jenny, Carro och Sara på Perrong 23 för att lyssna på när Tobias, eller Brainbag spelade.
Det var sånt ös och dem är riktigt duktiga! Vi deltog dock inte i moshpiten inne i mitten som jag lovat
Tobias utan vid stod lite vid sidan men det funkade det också. Grymt bra var dem i alla fall. Och det var 
jätte kul att träffa Tobias igen för det var ett bra tag sen sist. Har ni inte hört dem tycker jag faktiskt att ni
ska lyssna lite.
http://www.myspace.com/brainbag

Efter spelningen drog vi vidare till Kingan. Där var inte så mycket folk men som vi alltid sagt så blir det ju
vad man gör det till och vi dansade hela kvällen lång och träffade trevliga människor från Värnamo som
var på besök för att spela fotboll. Kvällens utgång var ganska så spontan och den visade sig bli riktigt
lyckad! Idag ligger jag dock bara hemma och gnäller eftersom jag har sjukt ont i mina öron! Tänk om man
kunde förstå att det är inte sommar än och att man kanske borde ta mer kläder på sig när man går ut.
Snart kommer en gammal jobbarkompis till mamma hit med hela familjen. Jag vill egentligen inte vara
hemma men mamma har lagat hur mycket god mat som helst och ska jag någonstans så blir det efter
jag har ätit. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0