Herregud!

Hejsan!

Idag var jag ju som sagt och lämnade blod för första gången. Det gick inte alls bra. Jag fick avbryta efter jag
bara lämnat ca en halv dl. Det var lite fattigt kan tyckas men hade jag fortsatt så hade jag verkligen svimmat.
Jag fick exakt samma känsla som när vi satt på tåget mot Borlänge förra året. Det började med att det pep i
öronen sen började jag svettas samtidigt som jag frös ihjäl sen pratar människorna runt omkring med mig
men det enda jag hör låter mest som ett sorl. Sen kommer alla färger i ögonen innan det sen blir svart. Så
långt hann det dock inte gå för jag skrek på hon som kopplat in mig i slangen att det kändes jätte konstigt.
Hon frågade om jag tyckte att vi skulle avbryta och det tyckte jag verkligen. Efter det var jag helt skakis i hela
kroppen. Det var tur att hon avbröt det i alla fall för någon minut till så hade jag nog tuppat av. Jag blev i
vilket fall förbannad på mig själv för att det blev som det blev. Jag ville ju verkligen ställa upp. Men jag
bokade i alla fall en ny tid, så den 3 juli hoppas jag att det går lite bättre. Jag har ju god tid till att förbereda
mig.  

Imorgon blir det träning igen. Jag är så inne i det nu så jag får nästan lite panik när jag inte är på gymmet.
Lördag närmar sig med stormsteg och jag taggar mer och mer! Brännan byggs på så man inte behöver vara
vit som snö när man ska plaska runt. Just det, gud vad jag ska plaska runt och skvätta och hoppa, och bada
och bubbla och basta och dansa. Det ska bli så kul! För min skull och för mina vänners skull och framförallt
för födelsedags barnet Malisias skull så hoppas jag på en galen och oförglömlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Emma

det gick dåligt för mig i måndes med.

det rann jättedåligt sa hon och jag svettades som en liten gris.

hon tyckte att jag kanske skulle strunta i det men jag ordnade också en ny tid

2009-03-11 @ 23:29:37
URL: http://granisa.blogg.se/
Postat av: Mallan

HAhaha du är så jävla söt i dina inlägg, det värmer vekrligen , du anar inte<3

2009-03-15 @ 20:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0