Mary Kay

Hej på er!

Nu sitter jag i skolan och försöker skriva ett arbete om Mjäll. Det går inte bra för rätt som det är så vill man hellre
titta på fina klänningar till studenten eller skriva ett blogginlägg om hur irriterad man är. Jag tänker inte deppa,
jag vill bara säga att jag blev inte så glad när jag vaknade imorse och tittade ut och såg att det låg snö på
marken! Nu skiner solen men det är ändå äckligt kallt ute!

Igår hade jag hudvårdskväll. Mamma, Emma, Therese och Madde var med. Det var super trevligt. Det är så kul
att se folks reaktion när de testar produkterna för de är verkligen jätte bra! Therese blev helt fachinerad av
handkrämen och beställde den. Mamma ville ha ett helt paket men bestämde sig för att vänta tills nästa
huvdårdskväll, eftersom jag ska ha en till. Efteråt hade mamma lagat super god mat och jag tror att jag, Madde
och therese åt tills vi mådde riktigt illa. I alla fall jag.

Idag är det dags för träning igen. Måste komma igång med det så idag är det dags. Jag tränade inte på hela
förra veckan. Det är nästan så jag skäms lite. Sola ska jag också göra.

Okey det känns som att detta blev ett ganska så meningslöst inlägg men skit samma. Måste berätta om mitt rätt
så tråkiga liv. Nu ska jag återgå till mitt arbete om mjäll. Ha det bra. Kram

Kommentarer
Postat av: therese

maten var sinnessjukt god! ge mig min handkräm nu :D

2009-03-28 @ 23:10:46
URL: http://pragner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0