Tid för nya tag och nya beslut!

Hej på er!

Idag så tror jag att jag har tagit några ganska så bra beslut. Enbart för min egen skull men
jag om någon behöver verkligen det! För det första så stod jag på rullbandet i fyrtio minuter
på gymmet idag. Man kan väll säga att det var där jag verkligen bestämde mig. Det är dags
att släppa taget om vissa saker nu. Om inte annat så ska jag i alla fall göra ett försök. Jag
har visat min ånger och mitt dåliga samvete åtskilliga gånger men jag är trött på det nu när
jag ändå inte får något tillbaka. Jag är trött på att vakna upp varje morgon och alltid vara
ledsen över vad jag gjort. Jag tar för fan studenten om tre månader och jag tänker inte må
på detta viset då! Det jag har gjort var fel och jag tycker fortfarande att du är för hård mot mig
men jag kan inte göra mer så för min egen skull så släpper jag detta nu.. Förhoppningsvis
för gott. Jag vill ju trots allt inte ligga på och visa intresse för en person som inte vill ha mig.
Inte nu längre i alla fall.

En annan sak som jag också beslutat idag är att ta på mig huvudansvaret när det gäller att
peppa både mig själv och tjejerna i bandet när det kommer till att repa. Som vi sagt tjejer
- Bara vi ger oss fan på det så kan vi fixa det! Kolla bara hur vi lyckades spela på
julavslutningen. Vi rockar, inget snack om saken! Vi har det i blodet och det ska vi ta vara
på och dra nytta av. Det är ju faktiskt någon mening med detta också.

Det andra beslutet som jag också tagit idag är att nu börja ta träningen på riktigt stort allvar.
Visst jag kommer sakna Donken av hela mitt hjärta men åker vi dit mitt i veckan är det tyvärr
en sallad som gäller för mig. Och man får ju faktiskt unna sig till helgen och detta kommer jag
göra för att mitt prat om att vara smidig och fit till studenten inte bara är prat. Vi pratar ju inte om
beachen 06, 07 eller 08 utan vi pratar om studenten! Det finns inget som heter handtag på min
kropp om tre månader, så är det bara! Och skulle det vara så att ni inte tror att jag fixar det så
säg det gärna till mig för då kommer jag bara träna ännu mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0