Klockrent!

Hej på er!

Fredag kvällen är här och det är trevligt. Äntligen helg! Denna helgen har jag längtat länge efter ska jag
säga er. Ikväll laddar jag upp med familjen med lite Lets dance, god mat och dricka. Morgondagen är
mer än välkommen och jag har så stora förväntningar att jag vägrar att vara negativ! Jag brukar ju
nämligen vara det ibland. Jag känner i alla fall på mig att det kommer bli sjukt roligt och jag kommer
gnälla efteråt för att jag vill ha kvällen igen! Men det är ju så det ska vara. Lyckat kommer det bli i alla fall.
Det känner jag på mig.
Imorgon på förmiddagen ska jag hem till Jenny där vi ska ut i Tyringe och ta lite snygga fotografier på mig.
Det var länge sen jag tog bilder och Jenny är en bra fotograf så det ska bli kul att få lite nya bilder. Efter vi
är klara med det åker vi in till stan för att sen bege oss mot Qpoolen där det blir, som Gustav uttrycker det
- Fett med bad!
Det ska bli så vansinning roligt! Jag kan verkligen inte släppa det. Hoppas att uppdateringen här efter när
man blivit människa är positiv. Jag är så rädd att när man har sådana här stora förhoppningar så blir det
oftast helt annorlunda. Men inte imorgon. Nej nej. Morgondagen kommer bli bäst. Så är det bara och det
heter ju att det blir ju vad man gör det till. Imorgon ska vi göra det till något roligt. Så är det med det!

Leter efter en festar bild på mig. Jag hittade denna som alltid kommer vara klockren! Ibland älskar jag att
folk älskar min humor. Eller så skrattar dem bara åt mig jag vet inte. Men detta var bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0