Vilken kväll!

Hej på er!

Jag kan äntligen får skriva det som jag har längtat så efter! Gårdagen var helt fantastisk! Något av det
bästa och roligaste jag varit på i hela mitt liv! Att starta upp på ett badhus var verkligen hur roligt som
helst! Jag hittade en madrass som jag flöt runt på i bassängen med en kall cider på magen. Helt
underbart var det! Vi höll verkligen igång hela tiden också. Åkte vi inte rutschkana så gjorde vi bomben
och gjorde vi inte bomben så satt vi i bubbel poolen eller i ångbastun. Hela tiden med en cider.
Efter vi badat färdigt stack vi hem till Carro för att göra vid oss och det gick inte så bra kan jag säga.
Sen gick vi mot Björket och även efter detta björket kan vi säga att vi dansade konstant hela kvällen!
Jag buggade och försökte även dansa lika bra som spaghetti killen. Han var as grym! Jag dansade 
ihjäl mig och idag har jag ont i stort sett hela kroppen men det är det verkligen värt! Stort tack till Malisia!
Detta var något av det roligaste jag varit på i hela mitt liv.

Innan vi drog in till stan så tog Jenny massa fina bilder på mig ute i naturen i Tyringe. Där blev jätte
många fina. Och när fröken Ekman har vaknat till och skickat bilderna till mig så ska jag lägga upp
några stycken här. Det kommer kanske också någon bild från den trevliga festen på Qpoolen.

Kommentarer
Postat av: Mallan

TACK LOUISE <3 Jätte glad att ni hade så trevligt, det hade jävlar i det jag också :D

2009-03-15 @ 20:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0