Jag håller på att lär mig och ibland så tar det tid.

Hej på er!

Snart är en ny vecka förbi och jag har hunnit med massor faktiskt. Jag tänkte dela med mig lite.
Träningen går bättre än någonsin! Jag känner det både i kroppen och på min kondition. Jag
ökade i stort sett vikter på alla maskiner när jag tränade igår. Det är jätte kul när man känner att
man orkar mer och mer. Denna veckan har jag tränat måndag, tisdag, torsdag, fredag och sen
ska jag åka in och träna imorgon också.
Vi körde igång med bandet i onsdes också. Jag har längtat tillbaka till vår trånga lilla lokal och
bara få spela. Förutom att vi delar rep lokal med några skit grisar så var det ett kärt återseende
efter ett så långt uppehåll.

Just det, i onsdes så var jag hos tandregleringen och fick mina tider när jag ska påbörja min
behandling. Alltså, jag ska ju få tandställning. Det ska bli så skönt. Kanske inte att ha den i
munnen men efteråt. Det är det jag tänker på hela tiden. Den 8 april börjar allting i alla fall.

Igår var alla flickor hemma hos Carro och hade hudvårdsrådgivning. Det var jätte mysigt och
trevligt. Jag bokade in två st här hemma hos mig för då får jag baspaketet i Mary Kay gratis som
annars kostar 990 kr. Det enda jag ska göra är att agera värdinna och fixa lite fika, och det gör
jag så gärna. Vi fick i alla fall testa massa produkter igår och jag blev helt fascinerad av allt! Visst
produkterna är dyra men det bästa är att dem är dryga och varar kanske i över ett halvår. När jag
har min vanliga foundation och andra fuktkrämer varar de kanske i max tre månader (om jag snålar)
Men Mary Kays produkter varar i över sex månader om man använder dem två gånger om dagen.

Ikväll ska jag och Sara vara barnvakt till Alice. Det blir pizza, chips och Andra chansen. Heja Scotts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0