tisdag tisdag tisdag

Hejsan!

Det börjar dra ihop sig inför helgen och jag är riktigt laddad. Det ska bli riktigt kul! Malisia ska ha 20 års
fest. Hon har hyrt Qpoolen så vi börjar kvällen med att bada. Det är verkligen en super rolig ide! Vi får ju
verkligen ta det lugnt med alkoholen flickor. Hur det sen ska gå att göra vid sig när man är lite berusad
ska bli väldigt roligt att se. Vi är laddade allihopa i alla fall.

Idag har jag tränat, efter det stack jag och Carro och solade. Jag testade ett sånt solarium man står i
idag. Det var fruktansvärt obehagligt men det tog ju mycket mer än vad ett vanligt ligg solarium gör. Plus
att det är billigare, så brännan till studenten och balen kommer jag skaffa i ett ståsolarium.

Vad händer mer i veckan då? Imorgon ska jag lämna blod för första gången. Jag är faktiskt lite nervös.
Jag fixar inte mitt eget blod riktigt. Andras funkar hur bra som helst, men mitt eget gör mig svimfärdig!
Något som dock kommer kännas bra när man går därifrån är tanken på att man kanske räddar livet på
en annan människa.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0