Längtan till sommaren..

Hejsan!

Igår bjöd Therese på trevlig 19 års fest i Vinslöv. Massa nya trevliga människor och underbart god mat!
Efter förfesten så var det tänkt att alla skulle ut på Grand i Kristianstad men eftersom jag under veckan
räknade ut hur min ekonomi såg ut så märkte jag att det nog var en omöjlighet. Så istället fick jag vara
taxi till Maria, Carro och Sara. Det funkade jätte bra det också och vi hade alla jätte trevlig. Ett stort tack
till Therese för en trevlig fest!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Ekonomin har inte blivit bättre sen igår, men en lite hemmafest
skulle inte suttit fel. Det blir i alla fall god mat här hemma med familjen. En lugn lördag med andra ord.

Vad händer denna veckan då?
På måndag är det min tur att han hudvårdskväll. Emma, Frida, Elin, Madde och Therese kommer hit och
provar Mary Kays fantastiska produkter. Det blir trevligt. Måste fixa fika. Vad kan man bjuda på? Sen känner
jag också att jag har slarvat med träningen jätte mycket denna veckan och det ska det bli ändring på denna
veckan. På torsdag är det dags att bli blond igen. Ska färga det hos Headwig. Jag vill som sagt vara helt
blond till studenten. Jag ska bara hitta en passande bild så jag kan visa vilken blonda nyans jag är ute efter.
Den blonda färgen gör sig också bättre till min turkosa balklänning.

Och Jenny Ekman, du får verkligen inte glömma att det är den 25 mars nu på onsdag! Tågbiljetterna till
Peace and Love måste beställas då! Jag kommer i vilket fall skicka tusen sms till dig så du inte glömmer.
Vi måste verkligen få våra biljetter för en lika billig peng som vi fick förra året. 270 kr tur och retur. Det kunde
inte bli bättre. Men det fixar du.

Gud vad jag längtar till sommaren nu. Till Borlänge.. Till PEACE AND LOVE!!

Vi förra året med Sugarplum.

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha, Det är bra att du påminner mig! Vi ska ha lika billiga biljetter detta året! Så är det bara, HETS

2009-03-22 @ 19:29:23
Postat av: therese

tack för att ni kom! jättetrevligt :)

2009-03-25 @ 19:01:26
URL: http://pragner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0