15/5 = Tre veckor till studenten 5/6!

Hallå!

Jag är verkligen för dålig på att uppdatera, men planeringen inför studenten och allt som hör där till tar
upp nästan all ledig tid, likaså praktiken/praktik uppgifter. Idag är det den 15 maj och exakt te veckor till
studenten. Detta är galet och för varje dag som går så tycks jag förstå mindre och mindre att det är min
tur. Det borde ju vara tvärtom. Hur som helst får jag lite panik för det är så många känslor på en och
samma gång, men det är mest vemod ocu lycka. En ganska så kostig kombination men det är så det
känns.

I onsdags var jag med mamma och Alice nere i Helsingborg och hämtade min balklänning. Den var
super fin! Ni ska få en bild när jag tagit en fin. Har även hittat skor och sånt till också, som jag både kan
ha till studentdagen och balen. Jätte bra!
Praktiken är snart färdig, nästa vecka är slutspurten, måndag, tisdag och onsdag praktiserar jag, sen
har jag varit där i sex veckor! Var tar tiden vägen? Kan någon förklara det för jag fattar verkligen ingenting!

Nu ska jag packa. Ikväll ska familjen upp till Glommen, vi har ju äntligen fått låna grannens stuga.
Mormor och morfar rev ju som sagt stugan, byggde nytt och bor nu där nere, men vi har pratat med tyskan
som har stugan bredvid och får låna den hela sommaren plus massa helger nu för en billig peng.
Jag ser fram emot ikväll, moster Nina är i Sverige och kommer också till Glommen, hon vet inte om att
både hennes systrar och vi barn är med så vi ska sitta nere på Solsidan och överraska henne med en
skaldjursbuffé. Jag längtar! Tar lite bilder så ni får se hur fint det är där, speciellt ikväll när det är solsken.

Vi hörs på söndag när jag kommer hem. Trevlig helg alla läsare!


Världens bästa OP3 genom tiderna som tar studenten.

Kommentarer
Postat av: Sara

JAG LÄNGTAR! fy fan vad vi är braaa! ha det mys med nina :)

2009-05-15 @ 17:38:34
Postat av: Nina

Sitter på Julias säng och lyssnar på musik o äter choklad. Ville bara säga hur roligt o härligt det var att träffas igen, en verklig överraskning som du säkert såg på mitt frånvarande ansiktsuttryck:-)

Tack tack tack och Kram kram kram

Nina xxx

2009-05-17 @ 18:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0