Full fart!

Hej på er!

Vilka dagar det har varit och vilka dagar som väntar! Jag är redan helt slutkörd! I onsdags började vi i alla
fall festen till Siesta och sen har vi hållt på från onsdag tills inatt. Siesta har varit helt underbart och jag
har haft fruktansvärt roligt! Att se Mando Diao i Hässleholm på vår hemmaplan var nästan bättre än att se
dem på deras hemmaplan. Och det var ett mycket glatt och kärt återseende igår när killarna i Molotov Jive
klev på scenen. Det var ett tag sen jag och Jenny såg dem och man glömmer nästan bort hur duktiga dem
är. Dem hade samma energi som de alltid haft och precis lika trevliga som vanligt. Nu håller vi tummarna
för att de blir bokade till Peace and Love. Stort tack till alla som gjorde Siesta 2009 så bra!

Nu väntar i alla fall mera hets, hela veckan är galen. Imorgon är det skattjakt och hela stan kommer krylla
av studenter och på kvällen är det beachparty vid Finja sjön. På tisdag tror jag faktiskt inte att det händer
något men det lär väll säkerligen göra det. På onsdag ska jag färga håret och sätta i mitt löshår, på torsdag
är det klassens dag och jag kan inte riktigt säga hur jag kommer känna den dagen. Kvällen innan vi tar
studenten. Sen på fredag! På fredag tar jag alltså STUDENTEN! Jag förstår vekligen ingenting. Jag kommer
inte förstå det förrän efteråt. Hur kul är det att fatta det då? Nu är jag i vilket fall som helst helt slut och nu
väntar sängen så man orkar med morgondagen. Känner att vi i OP3 "En korv och 19 bröd" kan ta hem
detta. Jag kan känna doften av seger.. Vi hörs av om jag får någon minut över, vilket är en omöjlighet just nu.
Ha det bra. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0