Greys..

Hej på er!

Har inte skrivit på ett par dagar men jag har åkt på en mega bamse förkylning! Den kom i söndags men
det börjar faktiskt kännas bättre nu. Jag har inte klagat på att ligga hemma. Jag har haft massa tid över
till att kolla på Greys Anatomy. Haha! Jag är nu på säsong fyra. Det är galet. Säsong tre är på 17 h och
45 min. Jag lånade den av Sara i lördags kväll och lämnade den igår kväll. Alltså 17 h Greys på tre dagar.
Mina föräldrar tycker jag är galen men jag har aldrig fastnat för en serie på detta viset! Ser jag ett avsnitt
måste jag se fem till. Det står högst upp på önskelistan inför studenten...
Imorgon ska jag återgå till praktiken igen. Ska även upp till Backebo och få mitt schema för sommaren.

I helgen ska vi åka upp till Borås. Min kusin Julia ska konfirmeras. Känns som man själv gjorde det igår.
Men det var ändå några år sen. Var tar tiden vägen?
Nu är det Greys på tv, sen blir det sängen. Vi hörs av. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Mirry

Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se

2009-05-07 @ 19:36:13
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0